HUMANOID - CZYLI CZŁOWIEK PO CZŁOWIEKU; Konduktorownia, Częstochowa, 7- 21.02. 2014


performance "Pieśń o współczuciu" dedykowany czującym istotom
http://www.youtube.com/watch?v=NWDbN_GfYVc
Do performance uszyłam specjalny strój, chciałam mieć na czas jego trwania "tę"  zwierzęcą część na sobie. Nie było to dla mnie łatwe. Futro uszyłam z 3! starych futrzanych płaszczy, które zdobyłam specjalnie na tę okoliczność. Samo prucie i szycie było dla mnie wyzwaniem. Te wszystkie biedne zwierzęta, które nie miały życia.... przychodziły same do mojej wyobraźni.
Dla stworzenia zamkniętego pola posłużył mi popiół z roślin.


  I apologize all marine mammals and fish, reptiles and amphibians, and birds and terrestrial mammals for all  evil that I've inflicted onto them...
instalacja namiot do medytacji

Komentarze

Popularne posty