POWSINOGA rozwinięcie I - urodziny babci Czesi, 08.11, Kuźnica Sulmierzycka

remiza-miejsce imprezy
ogieniek
tort urodzinowy  by wnuczka, ze swojskich jaj i mleka
prezent
W najśmielszych wyobrażeniach o mojej pieszej wędrówce nie zakładałam takiego rozwoju wydarzeń. Trudno też się dziwić, kiedy nie zakłada się niczego, a przyjmuje się wszystko co przychodzi. 
Zostałam zaproszona na urodziny babci, u której w domu nocowałam dwukrotnie. Zaproszenie jak i organizacja całej imprezy odbyła się w tajemnicy przed solenizantką. Przyjęcie było naprawdę wielkie, odbyło się w remizie we wsi. Babcia Czesia ma bardzo dużą rodzinę- same dzieci, wnuki i prawnuki to prawie 60 osób  i ja w tym wszystkim. Nie wiem jak kiedyś bawił się Wyspiański na zabawach wiejskich,ale czułam się jak moje wyobrażenie o tym, było fantastycznie!
Powstały 2 filmy video. Jeden  relacjonuje sobotnią zabawę, drugi to mój niedzielny spacer przez wieś, doprawiony głosem.
Jak tylko zwolni mi się transfer na vimeo,  podeślę linki. 

Komentarze

Popularne posty