KOZIOŁ / FRYC / JAKÓBOWSKA audiovisual performance 18.06 LOKAL, Łódź

fot. Ewelina Masztanowicz





Do muzyki / półgodzinnego industrialnego setu Michała tworzę dźwięki. Oprócz zwanych przeze mnie "dźwięków paszczą"  używam słoików i  puszek jako rezonatorów, drucików, kredek i deseczek z fakturą, które na koniec rozdaję publiczności. Mam przygotowaną specjalnie partyturę, rysowaną oczywiście. Wygląda jak kolaż.
Niestety nie zrobiłam jej żadnego zdjęcia, została na miejscu, w Lokalu. Justyna Jakóbowska jest VDJem, czyli "didżejuje" wizualizacjami.
Specjalnie na tę okoliczność uszyłam srebrną sukienkę, ponoć wyglądałam jak disco chłopka, ja wolę określenie cosmo village girl.  :-)
Nasz performance odbywa się gościnnie na otwarciu wystawy/projektu duetu ROBOSEXI - jest o robotach i o miłości.

O, tutaj na dole są roboty ROBOSEXI, przez cały czas trwania perfo poruszały się po swoich torach na liniach serca. LOVE THEM!

Komentarze

Popularne posty